Szkolenia NOWOŚCI i usługi HOT-LINE Szkolenia -nowości

 

Szkolenia Zamknięte - 1 dniowe organizowane dla grupy pracowników Waszej Firmy.

Szkoleniowcy są wybrani spośród najlepszych konsultantów - praktyków oraz Auditorów i wykładowców poznańskich uczelni co gwarantuje Państwu satysfakcję i udane szkolenie.

Zarządzanie Środowiskiem

  • Ś1- Wymagania normy ISO 14001:2015
  • Ś2- Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskiem

Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy

  • B1-Wymagania normy ISO 45001:2018
  • B2- Auditor Wewnętrzny ISO 45001:2018

Zarządzanie jakością

  • J1-Wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015
  • J2-Podejście procesowe i zarządzanie procesami w Systemie Zarządzania Jakością
  • J3- Wymagania normy PN-EN ISO 19011 w praktyce Auditora wewnętrznegoMetodyka prowadzenia wewnętrznych auditów procesów
  • J4- Obszary analizy i pomiarów, wizualizacja danych, narzędzia i techniki doskonalenia
  • J5- Rola pracowników i ich zadania w utrzymaniu i doskonaleniu SZJ

Komunikacja interpersonalna i psychologia w Biznesie - trener Zbigniew Heryng

  1. Stres w pracy - strategie radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania jego energii.
  2. Stres codzienności - budowanie równowagi i rozwojowe aspekty stresu.
  3. Zarządzanie stresującymi sytuacjami w pracy.
  4. Stres długotrwały i przewlekły - budowanie równowagi między pracą i życiem osobistym.
  5. Stres, kryzysy emocjonalno - motywacyjne i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
  6. Techniki szybkiej relaksacji i regeneracji w sytuacji wielozadaniowości i przeciążenia w pracy.
  7. Odporność psychiczna jako cecha i postawa życiowa - rezyliencja i przezwyciężanie kryzysów.
  8. Jak skupić się na pracy i nie marnować czasu - zapobieganie przeciążeniu i prokrastynacji, techniki osiągania osobistej produktywności.
  9. Mądre zarządzanie sobą w czasie, czyli całym swoim życiem - perspektywa rozwojowa.
  10. Komunikacja interpersonalna w sytuacjach antagonistycznych.
  11. Model i metoda DISC w zarządzaniu ludźmi, pracy zespołowej, obsłudze klienta i sprzedaży.
  12. Zarządzanie różnorodnością - współpraca między pokoleniami i sztafeta pokoleniowa.
  13. Młodzi w pracy - pokolenie Y i Z - jak nimi zarządzać i współpracować.
  14. Zatrudnianie pracowników 50+ oraz 60+ i kierowanie nimi.
  15. Radość życia i aktywność po 60-tce - przygotowanie się do przejścia na emeryturę, aktywność i rozwój osobisty, praca na emeryturze i zamiast emerytury.
  16. Badanie i ocena kompetencji - metoda 180 i 360 stopni, przeprowadzanie okresowej rozmowy oceniającej z pracownikami.
  17. Zarządzanie przez rozmawianie - codzienne rozmowy z pracownikami.
  18. Sukcesja stanowiskowa, relacja mistrz - uczeń, sztafeta pokoleniowa.
  19. Integracja, budowanie i zgrywanie zespołu.
  20. Nie antagonizująca komunikacja międzyludzka wewnątrz organizacji.
  21. Trening interpersonalny - rozwijanie umiejętności osobistych i społecznych.
  22. Skrzynka Narzędziowa Brygadzisty / Mistrza - warsztat kierowania ludźmi i zespołem.
  23. Umiejętności kierowania ludźmi i zespołem dla kierowników liniowych.
  24. Ramy pracy zespołu - zawieranie kontraktu psychologicznego.
  25. Współpraca w zespole menedżerskim.
  26. Role zawodowe i społeczne menedżerów różnych szczebli w organizacji.
  27. Rola organizacyjna menedżera - kiedy zostajesz po raz pierwszy czyimś szefem.
  28. Automotywacja i motywowanie innych.
  29. Przeprowadzanie rozmów motywujących i dyscyplinujących z pracownikami.
  30. Rozmowa z pracownikiem w Programie Dobrowolnych Odejść.
  31. Grupowe rozwiązywanie problemów.
  32. Zarządzanie konfliktem - zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów personalnych oraz problemów interpersonalnych w zespole.
  33. Rozwiązywanie antagonizmów, konfliktów, napięć między działami.
  34. Negocjacje w obronie ceny i marży.
  35. Profesjonalna obsługa klientów w zróżnicowanym wieku.
  36. Asertywność w pracy i w biznesie.
  37. Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta.
  38. Psychologiczne metody zapobiegania i rozwiązywania problemów związanych z mobbingiem w pracy.
  39. Psychologiczne aspekty molestowania w pracy - jak nie zostać sprawcą i jak nie stać się ofiarą.
  40. Osoby niepełnosprawne psychicznie w pracy.
  41. Obsługa klientów z niepełnosprawnościami psychicznymi w biurze i urzędzie.
  42. Psychologia zmiany - przemiana nastawień, źródła oporu, procesy i mechanizmy interpersonalne.

Szczegółowy plan szkolenia przesyłamy na życzenie, zapraszam do kontaktu.

Copyrights 2015 CDJ | Wykonanie: euforino-strony www!